Vyberte stránku

Prémiový účet u jedné tuzemské banky. Aneb jak prémiová služba nevypadá.

Jak vznikala schůzka

Volá bankéřka z mé domovské pobočky a zve mě na schůzku na 15.12.. Schůzku potvrzuji. Ač mi přijde zbytečná, tak to beru jako vstřícný krok a celkově přijímám s tím, že se třeba něco nového dozvím.

13.12. zvoní telefon a tam se ozve : „Dobrý den, tady XY, kde prosím Vás jste? Máte být tady.“ Odpovídám, že jsme domluveni až na 15.12. „To se mi teda nezdá, ale dobře přijďte teda toho 15týho“

15.12. – den schůzky na pobočce

Na recepci se hlásím, že tu mám schůzku s XY. Recepční se beze slova zvedá a odchází směrem ke kanceláři XY.. tam se ozve otrávené „no tak to teda pošli dál..“

Přijdu dovnitř, pozdravím a podávám ruku. Zapomínám, že venku řádí COVID, takže ji mám nataženou chvíli zbytečně než mi to dojde.

XY : „Sedněte si a dejte mi občanku“

Trochu překvapeně plním rozkaz. Čekal jsem, že klienta, který využívá prémiovou službu znají líp. Ale třeba to tak mají nastavené.

XY : „Co tedy potřebujete řešit?“

Já : „Nic. Vy jste mě pozvala.“

XY : „Aha, tak to nevím proč!. Sakra ten systém je zase pomalej“

XY : „Jo už to vidím. Chtěla jsem Vám změnit pojištění kybernetických rizik za naši odpovědnost“

Já : „To nechci. KR se mi líbí jako pojistný program a odpovědnost mám“

XY : „Tak Vám můžu nabídnout náš program „drobné“.

Já : „A co to je?“

XY : „Zaokrouhlujeme každou platbu na desetikoruny nahoru a ten rozdíl se Vám spoří.“

Já s úsměvem na tváři, který je skrytý rouškou „No to je sice zajímavé, ale přijde mi to zbytečné pro dospělého člověka. Takhle nějak si představuji, že budu učit svoje děti vztah k penězům, ale u premiového účtu kde se to točí pravidelně větší peníze mi to jako služba přijde fakt divné“

XY : „No dobře, tak to teda sjednávat nebudu. Potřebujete ještě něco?“

Já : „Ne, přišel jsem opravdu na Vaše pozvání. Takže žádné přání ohledně účtu nemám“.

XY : „Dobře tak to máme tedy hotové. Kdybyste něco potřeboval, tak se ozvěte. Na shledanou“

Pobaveně odcházím. Celou cestou do své kanceláře si říkám jak jen dobrá služba je málo. Můžete vymyslet cokoliv a pokud tím nenakazíte své kolegy a obchodníky, tak z toho nikdy nic úžasného nevznikne.

Pojišťovny a banky zavírají své pobočky a tvrdí, že to je digitalizací. Není. Je to jen mizerným personálem a korporátním řízením, kde KPI jsou stále víc než perfektní služba!

A vlastně díky za to, že to stále nepochopili. Opravdoví specialisté, poradci a online systémy tím získávají velmi levně nové uživatele, které už tohle přestalo bavit.